nylackad tjej

ja lite halvt i alla fall.
Har just målat tånaglarna. Eller nästan dränkt dom...å en massa utanför, men det tas bort sen. Ska måla resten av naglarna sen, men kanske ska äta först. Man brukar ju få så mkt att göra då man målat naglarna...en sak som inte lär behövas e väl strumpor. Det är nästan standard då jag har målat fingernaglarna att ta på strumpor...det kan vara liiiite knepigt och mkt lätt hänt att naglarna blir fula. Men ibland så ska man ju iväg å då blir det så bara.

skönt å va nyduschad. Nu luktar jag PUMA. Härligt. Jocke tittar på Thomas tåget. Undrar om han tänker äta idag. Han åt lite igår, men bara om jag matade han och gärna med 5 m,inuters mellanrum. Men han fick i sig hälften ialla fall. Får bli samma idag. Panerade Pangasius fileer. å Potatis sås å ärtor.

Efterrätt vet ni väl redan om ni läst här förr. Kladdkaka. Bäst å ta en stooor bit för Patrick kommer hem ikväll. Ringde förut. sa att jag har en lista så han inte bara drar till landet utan å säga nåt. Han e rätt duktig på det. Han har inte lärt sig att fråga om han ska ta med/ta hem nåt...samma sak då han bara drar iväg å handlar...man tror han e på toa eller nåt å vipps så står han i hallen med en ica kasse. Men inte frågarhan om han ska handla nåt mer...eller ens säger att han ska handla...

Oj, kladdkaka e gott...längtar. men först lite fisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback