Ny dag...

En tvätt är på tork.
Fixat ett brev.
Förberett lite scrap för sommarens bilder.
Men bara lite smått eftersom jag inte har några biulder ännu...försökte skriva ut bilder till slammar igår men det vart bara blanka papper som matades ut så det får vänta.
Patrick fick lite pengar av mamma då han fyllde år, så jag tar för givet att han köper bläckpatroner och 1 par jeans. TAR FÖR GIVET!! Eftersom han önskade sig det. Men de pengarna kan lika gärna vara slut vid det här laget. Han e duktig på att slösa. Jag e rätt bra själv men jag ligger på en helt annan nivå prismässigt.
Han e pryltokig, helst ska det vara märkes-prylar som kostar det dubbla. Som sagt...en 4hjuling vart det förra veckan...
Jocke skulle sova middag...ska kolla till han...för han sover i varje fall inte!!
Sen vet jag inte vad som ska göras...jo kolla lite middagstips kanske..kanske gå till nya dagiset...om jag orkar. Men middagstips kanske e på tiden, om något måste tinas menar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback