Mina TIO minuter

Va uppe rätt sent igår men vaknade nu. Rätt skönt eftersom vi ska iväg sen. Då behöver man inte stressa...eller ja, det lär väl bli så ändå antar jag...
Satt på en disk, vällingvatten står å svalnar å så har jag precis hällt upp mitt kaffe. Kollat mailen oxå.
mina första 10 minuter.

Vad man ska hitta på sen...ingen som helst aning. Prova kläder kanske. Laga min kjol? om jag orkar....känns inte superviktigt just nu, trots jag ska ha den kjolen idag...jaja, vi får väl se hur de blir.

Nu kom Patrick upp oxå. Han får ta hand om Jocke sen tänkte jag, jag glömde tvätta hans öron igår å klippa naglarna så det kan Patrick få äran att göra. Är ju mest jag som fixar sånt. Eller det mesta här hema efter som Patrick inte är hemma speciellt mkt. så nu e det hans tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback