klockan går...

Joacim sover i soffan å jag har kollat klart på lite hyrfilmer. (brafilm) Så nu tänkte jag väcka Joacim å gå å posta filmer och lite brev.
Gå förbi Jockes dagis å se om de har öppet där nu. Är det öppet så går vi in å säger hej å tar farväl. Fast dom samarbetar ju med Jockes nya dagis så ett farväl för evigt blir det ju inte.
Ska bara byta om å väcka Jocke...hoppas han inte strejkar för jag pallar inte med det. Jag är så negativ här hemma som det redan är å jag fungerar inte om han håller på å strejkar å gnäller som han ofta gör. Kan förstöra en hel dags planering. Sen tänkte jag väl kanske städa något rum...får ta ett i taget tror jag, så det blir lite mer ordentligt och att det syns att jag varit framme med städprylarna. Blir oftast snabbisar annars å då e de ju bara lite dammråttor man kan se skillnaden på. Städa är inte min grej, men man måste ju ibland. Jag vet inte vad jag tagit i men jag luktar verkligen kondom om händerna...tänka tänka...absolut ingen aning vad det kan vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback