jaha ja...

va ska man döpa rubriken till??

Något ringrostig vid datan kanske.
Kom hem igår kväll. Härligt att vara på landet.
Pappa kom ut igår, måste ringa han å be han fråga Anna om kläderna.
Hon e lite seg...haha.

Natten den 15 aug. så gick morfar bort. Kändes inte så farligt, på nåt vis har man haft på känn att det snart e dax.
Blir begravning på fredan.
Jocke börjar nya dagiset på mpndag och får väl hoppa över en inskolningsdag, på torsdag efter som vi måste åka till norrland då.

Ikväll blir det nog avsked för Malou, David m familj. Dom flyttar till Norrland på fredag...varför?? Mina gullungar!!! Så känns som ett måste att åka dit!!
Imorgon har Claes 23 års kalas för familjen. Ja, så ser planerna ut de närmaste dagarna.

Sen har jag väl i stot sett bestämt att jag slka till landet om 2 veckor. För mina kantarellrackare ville ej växa nu när jag va där. 'Men jag tror dom e på gång nu, kanske denna vecka...å förhoppningsvis finns det några kvar till mig sen. Eftersom vi är i Sollefteå i helgen så missar vi ju tillfället, om det blir nåt förstås.

Nu ska jag ta å kolla kameran, en heeeel del bilder har man ju tagit såklart. Måste ladda batterierna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback