Good morning....

Fast det närmar sig väl lunch...vaknade inte nu...vaknade väl runt 9. Ville sova mer men Jocke va så busig så de gick inte.
Kollat lite på friidrotten nu...limmat lite...plaststenar...får se om de fastnar bara...annars får det bli nåt annat. Till scrappen.
Har ont i magen...buäää...
Kliar i ögonen...har inga ögondroppar å känns dumt att köpa nya nu...är ju snart i mitten av augusti å de lär väl inte behövas så länge till...men idag hade jag behövt....
Både jag å Jocke käka tunnbröd till frukost. Jag äter aldrig frukost hemma ju...men jag va så hungrig. Hoppade över kladdkakan i natt oxå...duktiga jag. Filmen...va den nu hette...den va svensk men jag lyckades inte få bort texten...text för hörselskadade...skitklurigt...tryckte hit å dit men funkade inte...gjorde ett nytt förök nu i morse...eftersom jag somnade å vakna då filmen va slut så matade jag ut dvd'n å sen in igen men de e fortfarande text. Fel på skivan kanske?!?!?

Jag vill ha post...å så vill jag ha ett mail från pandora. Vad vill jag mer??? Massor...
Inte sett brevbäraren ännu...har ju kommit innan 11 varje dag nu...eller ja dessa två dagar ialla fall...måndas vet jag icke för vi kom ju hem från landet då...
Slambrev...fast min slamlust existerar visst inte här hemma. Bara på landet.
Men alltid kul å få rolig post lixom. Ska ju till landet å kan ju knåpa med allt där då istället.
Måste höra av Patrick oxå...han ska ju till landet å hämta hem lite saker..å så ska han ta med mamma å pappas presenter till Jocke dit oxå. Dom åker väl hem från Sollefteå idag om jag har räknat rätt...eller hem å hem...dom åker raka vägen till Vätö, annars kunde dom ju ta presenterna själva.
Sen måste jag ju höra med Patrick om vi kan ta en sväng förbi Anna å Peter innan vi åker till landet oxå. Prell-bokat Söndag men får se...åker helst till landet på söndag. Så får väl höra med Patrick hur hans planer ser ut. Lördag är det ju släkt-träff så lördag känns svårplanerad ang det. Imorgon är ett alternativ oxå...men måste ju höra med alla först som sagt. Sen med Jockes dagis oxå såklart. Borde gå dit idag, men jag är inte på humör idag...har fobikänslor idag.

Då e de 9 veckor kvar på våra lottorader...ingen vinst ännu vad jag kan se...fast jag e inte så haj på det där så jag vet inte...är det vinst så e de inte mer än en 20-lapp...haha...
Köpte några tianlotter i tisdas oxå å skrapa igår...ingen vinst...tårarna sprutar. Vadå att det känns som bortkastade pengar då man inte vinner nåt. Men å andra sidan kan man inte vinna om man inte satsar så...ja, ibland har man tur...inbland inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback