dumma scanner

Tänkte scanna in de senaste mkt snabba scrap-projekt jag gjort i veckan. Men scannern funkar inte som jag vill. Stängde av, men den stänger inte av utan den blinkar " turning off" men sen händer inget mer.
Kan ta kort men det brukar va så knepigt å inte blända själva korten och blir lätt fel färger osv...
Men men...
Dom gick väldigt fort att få klara. Men det är brist på allt utom papper så man får ju ta det som finns. Behöver ju inte alltid göra det svårt för sig. Dom blev helt OK trots allt. Men kan ju bli finare.
Blir aldrig N Ö J D med mina Los...

Ska ge mig på ett försök å få scannern att funka...eller öht få nån kontakt...

Packningen e väl klar...bara mat å sånt som ska packas. Patrick är iväg. Jag å Jocke stannade hemma å packade...men det va ju klart på nåra minuter bara. Så jag har suttit å småpysslat...å småstädat. Såg ju ut som bombnedslaget själv på mitt lilla pysselbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback