Dagens önskelista...komprimerad!!!

Kikat runt lite å hittat lite...
Men har skrivit listor från katalogerna å det blev bra mkt mer.

Tofflan hoppar jag nog...eller den är en reserv. Hitta ju ett par i norrtälje, men priset e okänt än så länge.

tofflabyxa 2byxatopbhtröja

Kammo jackan hoppar jag nog med, för den e så lik den jag köpte nu på marknaden.
jackagel oil bh

Kjolen har jag redan, men den e skön...dessutom blev den missfärgad senast mamma tvättade...men tror jag kan leva med det.
bikinikjol

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Byxorna bredvid det gröna linnet är ju hur snyggt som helst. Var kan man köpa dom?

Postat av: Erica

Dom finns hos La redoute.

2006-08-11 @ 08:39:14
URL: http://spacemouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback