scrapbloggrunda

hade en liten runda nyss, och det lär blir mer...
Jag är sååå sugen på å scrappa men det blir lixom inte av.

Man är lite konstig ännu, sover mysko, seg i kroppen...trött och slö, fast ändå pigg...
För er som inte vet som dog min pappa den 15 januari så har haft fullt upp till och från med sånt...pappersarbete, begravning och nu bouppteckning...ett måste trots att man inte orkat egentligen...

Så scrappat har det inte blivit mkt av...gjorde ett snabbt kort till mamma när hon fyllde år den 29 januari...annars har det inte blivit nåt alls tror jag, så nu är det på tiden att jag kommer igång...lite ialla fall.
Har en ny skrivare oxå så kan ju kanske passa på att dra ut lite bilder...och borde även framkalla...när jag får ett kanonerbjudande :) Men det är sååå mkt bilder att gå igenom...

Nu är det nog dags för lite middag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback