sommarlov

Nu har Jocke sommarlov...fast just nu känns det som höst.

Jocke hade skolavslutning i Torsdags, efter det blev det en tripp till Stinsen...tung påse från panduro kom jag hem med, hade hoppats på kläder oxå men vart inget till mig.

igår åt vi middag på gondolen med PAtricks familj och några släktingar från usa. gott, dyrt men mätt blev man ändå...dyrt och dyrt...Lasse pröjsade allt vårat ;)

Idag ska vi till Cajsa och Lasse, Jocke och jag ialla fall, Patrick ska jobba. Blir mer släkt och amerikanarna som ska äta middag där. Verkar dock som att det får bli inne...grått och duggar just nu.

På tisdag ska vi ev in till stan med amerikanarna, får se om vi kan följa med... sen närmar sig midsommar. Jocke kanske åker med amerikanarna till dalarna...vi kanske åker till landet...beror på vädret. blir konstigt om inte Jocke är med kanske. Jaja, spelar eg ingen roll, har mkt att fixa med där...duschen och toarummet renoveras för fullt just nu.

Nä, ska nog ta och göra mig klar, kanske man hinner handla lite innan vi ska åka till Älta?!? Vore bra, frukosten är slut och listan börjar bli väldigt lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback