senaste scrap

Mina senaste!!



Svårt å få till rätt färger när jag fotade men men..i all enkelhet!! Dessutim så har jag lyckas beskära bilderna snett...haha, allt är så rakt som det kan bli i verkligheten!!

Har skrivit en utmaningslista till mig själv...
* 10 olika papper
* 10 olika dekorationer
* Spillbitar
* Tyg/filt
* Skiss
* Lifta
* Bildserie

Dessa 2 lo's är gjorda efter 2 st skisser och har bara använt spillbitar av de mönstrade papprena så där har jag klarat 2 ialla fall.

Tips på andra saker jag kan skriva på min utmaningslista?!? Skicka hit!!

Håller på med en LO oxå...på Joicke som bebis, började igårkväll men har nu fastnat...nu är det dekorera och titel + text kvar!! Jobbigt när man inte kan komma på hur man vill ha det...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback