scrappat

JApp, nu har jag scrappat liiite.

Skissens resultat...inte så kul kanske men jag scrappade ialla fall.


Och igår så scrappade jag oxå lite.
En ny variant som jag bara fick en ide om å så här blev det. Jag hade svårt å välja foton så jag tog "alla", haha.



Nu hade jag stoooora problem att få till färgerna som de skulle när jag fotade. Den sista är med ljusrosa cardstock. Och den första är väl lite mer mintgrön än vad det ser ut som.

Hur som helst, ENKLA lo's blev det, men det blev något!!
Visserligen var den sista inte så lätt å få till...knepigt å få till hjärtat, men jag nöjer mig så!!

Nej, nu ska jag ta å packa lite. Ska åka till landet redan ikväll.
Jockes skola e stängd imorgon å nästa lördag går han i skolan så då kan vi inte åka dit ändå. HAde annars planer på att va hemma denna helg. Men mamma tog ledigt imorgon så våra svampar får se oss redan ikväll...eller imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin blogg! :D

Postat av: ALEXANDRA '

söt blogg! :)



haft en bra dag hittills? kram!

2010-09-09 @ 13:17:29
URL: http://aastfeldt.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig? :)

2010-09-09 @ 13:19:54
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback