shopping-lördag

Ett snabbt besök i Stinsen:
1 påse Te + 1 flaska balsamvinäger = en del av en present.

TILL MIG:


Så här ser "clear shapes" ut. Imorgon läggs en uppsättning ut på tradera, resten ska jag spara...tror det var 4 av varje. .
http://www.tradera.com/auktioner/spacemouse

Det och en hel del annat som jag rensat bort. Vissa grejer har man så mkt av så varför inte dela med sig?!? 50 likadana brads?! Räcker med 10-20. Har ju en mängd olika färger dessutom å lika mkt av varje. Använder inte så mkt, men har nu påbörjat ett nytt lager med brads. Glittriga, bling och mönstrade.
Bäst av allt är ju att jag numera kan få på locken på mina kartonger med olika dekorationer...det gick inte innan!!
Blommor, brads, knappar, band, öljetter...Ska försöka få ut allt imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback