Idag blir jag 30 år!!

Grattis till mig själv:)

Patrick kom hem vid 5 imorse å sover nu så min städning får vänta. Har sovrummen kvar att dammsuga. Sen bakade jag muffins igår å formarna tog slut så gjorde de sista 5 i bullformar men de blev så platta så får köpa fler formar idag å baka en sats muffins till senare. Å måste handla 1000 saker till. Ska göra en matpaj imorgon å bjuda på. Å läsk till de som inte dricker kaffe eller vin. Å så har jag en tårta + tårtspade å hämta på Maxi. tårtat från lillIca e redan hämtad å står å tinar nu.

Såg nyss att både farmor å mina föräldrar satt in pengar på mitt konto! TACK!! shoppingsuget e framme!!! :)
ska dricka lite kaffe nu å sen ska jag röja det sista i Jockes rum...han städade faktiskt igår, med min hjälp dock. Så nu är det bara att flytta på lite saker så ska det nog gå å dammsuga där sen, ev skura om jag orkar.
Sen ska jag damma i vardagsrummet, dvd-hyllan!! Hatobjekt, för det är så mkt att plocka ner + att jag måste ha pall, å det vet ju alla hur yr jag blir av sånt!?! Nu vet ni det ialla fall. Förra gången så fick ju Patrick äran, men det har ännu inte blivit av...14 aug-8 okt...mkt svårt att hinna med en hylla på sååå kort tid...eller?!?

kaffe var det ja..

Jo, sen blev ju min lo publicerad idag på
Veckans skiss. Hinner ju ALDRIG vara med, men förra veckan satte jag mig ner direkt å gjorde en lo. Synd bara att jag inte kan skriva fint längre, har tappat den förmågan totalt...haha...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu fann jag mig hit, så roligt :) vad fin din blogg är !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback