hur känns det att vara 30 år?

Det frågade alla igår...haha...har inte haft tid att fundera på det. Fullt upp med städning och bakning och matlagning.
Min paj var populär. Blev ungefär 3 portioner kvar, och det var 3 pers som saknades. Claes är och backpackar i asien och lena och sven är dödsförkylda efter portugalresan.
Hittade på en egen paj, får lägga ut receptet senare.
HAr försökt ta kort på presenterna oxå, kom på att jag har en kvar att fota :) Fast den fick jag redan i midsomras då Lasse, Ulf och Patrick fyllde år. Jag, Matilda och Claes fick samma som dom...kanske jag redan avslöjat vad det är? I somras?!? jaja, kommer en uppfriskning när kameran är tömd.
Fick lite skraplotter oxå å det var vinst på 2 st. totalt 75 kr. Trevligt!!

Hm, det var ju nåt jag skulle skriva...men nu minns jag inte...är man 30 kan man inte minnas allt :) (har övat i några år på att inte minnas dock...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback