jul jul jul jul jul christmas jul

Jag tror nästan att jag ska börja med julkorten idag...
Jag är ju egentligen emot jul innan det är december...men julkorten får man börja med tidigare!! Däremot julpynt å sånt, december tidigast. HAr köpt 2 juldukar och ett kalenderljus i form av en hög toppig tomte...sen var det lört...har bara jul i skallen...haha. Men julmust har jag ännu lyckats hålla mig ifrån. Lite regler måste man ju ha...haha

Just nu verkar inte facebook funka just nu...blir toookig...morgonritualen är ju facebook, rensa ur mailen, mängder med kaffe, nyhetsmorgon/barnkanalen...och just nu lite tradera oxå...har en rejäl minneslista, och så har jag själv lagt ut lite...inga bud ännu :(

Men Jockes kängor är sålda...båda två, borde gå igenom hans andra grejjer...borde ju ha kilovis med kläder och kanske andra skor med.

KOM IGEN NU FACEBOOK, jag orkar inte vänta mer nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback