hot hot hot

Försöker sitta stilla på balkongen i solen å läsa, men jag kommer 2-4 sidor, sen måste jag in å svalka av mig...hehe.
Varit på landet, å det va skööönt. Förutom på onsdagen då jag vakna med migrän som satt i några timmar, vi skulle in till Norrtälje å shoppa då men hoppade över det. Tog det på fredagen, hitta en skinnjacka  till halva priset, å en top på h&m, de hade knappt nåt i min storlek, men toppen passa trots att det var en storlek för stor, men resten satt som tält :( Hade tänkt få användning för mitt presentkort men toppen kostade bara 99 så jag sparar presentkortet!!

I lördags var det så varmt att till o med pappa drog av sig t-shirten...det brukar han inte våga sig på förän det är augusti...haha. Efter den dagen var vi alla röda/rosa lite här å var. Ingen hade packat såna kläder så jag lyckades rota fram ett gammalt nattlinne med spagettiband å adidasshorts...suuuupersnyggt...eller inte...ska nog ta å rensa här hemma å ta med lite till landet så det finns när man kommer dit å lir lurad på vädret...hade ju inte trott att det skulle bli så varmt, å nu har det varit det några dagar...skönt men svettigt.

Ska göra ett försök å läsa ut kapitlet...nähä...nu e tvätten klar. men efter jag hängt den så ska jag läsa klart!! (Å tvätta mer...Jockes tjocka jackor+helgens kläder är klara...nu e de mina jackor som står på tur...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback