...PÅSK...

Ja, det e påskhelg nu. Å lov next week...men med plugg för det blir ett stort prov veckan därpå...
I torsdags hade vi lektion till 15 ungefär, kom hem å börja gensat plugga-....får se om det blir plugg även idag...BORDE!!!
Sen i fredags så¨bakade "vi" (jag) å tog med lite av kakorna igår till svärmor...de var visst poppis. Å idag fyller pappa år så ska ta med resten dit sen...
Imorgon blir det nog en tripp till ICA för storhandling.
HAr faktiskt varit superduktig på å laga mat sista tiden, knappt nåt halvfabrikat alls...utan här är det urrivna recept ur tidningar som kommer till användning å det blir flera gånger i veckan...2 dagar i veckan hinner jag inte laga m,at så då får det bli rester, men Patrick kör med matlåda numera så ibland får vi svälta vissa dagar...haha...nä, då duger halvfabrikat, men man kräks ju nästan...jag är sååååå trött på vissa rätter att jag mår illa bara jag tänker på dom...köttbullar....pytt i panna...kokt potatis....nä fy va snuskit...urk.

Idag blir det väl lite påskmat antar jag...å igår med...å PÅSKÄGG...Jocke har fått så mkt godis så det räckert nog till jul...å idag får han mera...haha.
I fredags fick han ett STORT med godis, leksaksbil, 2 dvdfilmer å 1 tidning. Å igår fick han 3 st med bara godis i. å idag ska vi ju till Sollentuna så då blir det mer...men jag kan hjälpa han å äta lite...inga problem...haha.

Nä, nu ska jag ta åp göra mig klar så kan Jocke se klart på sin nya playmobil-film under tiden...å sen kan vi åka.

Kommentarer
Postat av: Helena

Glad Påsk!

Postat av: Anonym

japp..bloggen är ny :)

2010-04-05 @ 11:05:38
Postat av: Helena

jag glömde skriva mitt namn i förra inlägget..är såå strulig :P

2010-04-05 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback