böcker...

hann läsa några förra året...
Å har hunnit beta av en hittills detta år...
Å påbörjat ännu en...men man hinner inte läsa så mkt annat än skolböcker numera...



Å så har man  hunnit se 5 av böckerna på film oxå...haha...men böckerna är ALLTID bäst!!

Nu har jag hunnit läsa en deckare om Märsta...så roligt å läsa om stället man bor på...men man vågar ju inte gå ut på kvällarna längre...haha...


Å nu läser jag en Alexander McCall Smith igen...

Men har bara börjat...å början har jag sett på film redan...men jag har inte sett alla filmer så har jag tur så har jag inte sett allt från denna bok.

Kom gärna med boktips!! Inte för att jag hinner läsa så mkt, å redan har 50 olästa...men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback