här e de livat

Två grabbar som leker med bilar å diskuterar vilka bilar som e bäst, fulast, snyggast å snabbast...haha.
CARS-bilar...fast jag hoppas dom e försiktiga bara...tycker dom kan leka med de billiga bilarna..men men. Å nu kommer ett stort legoplan som kör över mitt huvud.

Jag som hade tänkt fortsätta lyssna på boken, det kan ju jag glömma!! Jaja, det är ju bara en stund, vi ska ju ta å fixa käk å så om en stund så då får ju Tim gå hem...gå ner 3 trappor bara...

Jag e supersvettig...jag tror dom tog sig hem på 4 minuter...å jag på 5 minuter...när jag går själv brukar det ta 6 minuter men nu fick jag gå så fort att jag nästan sprang...haha...Jocke är oxå svettig...helt röd å håret e blött.

Undrar om detta blir "pingat".

Jaja, ska se om det finns nåt jag kan göra som inte kräver koncentration.

---------------
jaja, det där med automatisk ping verkar ju knepigt...eftersom jag inte lyckas få det att funka, men med manuell verkar det funka...så nu vet jag att det funkar ialla fall...det andra får jag forska i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback