Nu e de dax att börja fira midsommar...

sill å nubbe e vad som väntar...
Om några timmar...sj
Man borde ju sova för vi tänkte åka senast vid 9 imorgon...till landet alltså, kanske inte sagt att vi ska till landet i helgen?!?
De va därför jag kolla vädersidorna tidigare idag...eller igår...
Har suttit å kollat på nagellack ikväll...e sugen på gult å turkost, fast hittar inte riktig någon turkos som jag gillar...
Men gul har jag hittat en ialla fall...kanske turkosa med...sen e ju glitter kul men har så många redan så...men dessa två ickeglittriga kan jag tänka mig!!

Här kommer mer...va tycker ni? å nageldeko...undrar vart jag gömt mina såna saker...? BYS verkar nåt för mig...å blev nästan sugen på grönt oxå...hm...hoppas man hittar nåt billigt i fyndlådorna i sommar.

Kommentarer
Postat av: Helena

Glad midsommar till dig med! Håller med dig om det där med respekt.... fast kan man inte kräva respekt för att man t e x har en speciell roll....kräva respekt som mamma/pappa/flickvän o.s.v... Förstår du hur jag menar?

2009-06-19 @ 09:45:01
Postat av: Helena

snygga nagellack! Var hittar man dom? Jag har alltid nagellack...oftast genomskinligt...känner mig "naken" utan...

2009-06-19 @ 09:46:30
Postat av: Anonym

trevlig midsommar, hoppas ni får en mysig dag!

Postat av: Linda

Trevlig midsommar :)

Och tack för kommentarerna i min blogg <3 Jag är inne i en blomperiod nu ;) och massor med spets och bling, så är jag nöjd, hihi.

Känns kul att jag inte hittat "min" stil utan att jag varierar mig.



Nagellack är KUL! Jag är duktig på att köpa de, men desto sämre på att använda de s

Jag är periodare...aprikost är snyggt på sommaren, om man är brun.



Kramar

2009-06-19 @ 17:39:00
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback