Skolvecka nr 1 slut.

Haft information och layout idag...blir mkt words, lite powerpoint å annat. Blir nog kul.

Sen kom Patrick å hämtade mig å så åkte vi till systemet å köpte vin å cider.
Tänkte att man skulle avsluta veckan med ett par glas vin vid tv'n eller på balkongen...fast nu vart det mörkt ute...hoppas vi slipper regn...varit sååå fint väder hela dan tills nu...

Väntar på att Teresa ska komma på vad hon ska ha för böckerna...är 4-5 st eller nåt till nästa termin hon har liggandes. Å dom ska jag ha!! Pris e egentligen skitsamma...bara jag slipper köpa ALLT nytt...det landar ju på tusenlappar lixom.

Sen har jag beställt de sista böckerna idag...
Så i nästa vecka blir det nog en del springande till centrum. 3 beställningar på väg. Plus en scrap-beställning...

Nu ska jag rensa min mail...har en del gamla mail jag inte behöver...gamla skolmail, gamla beställningar, gamla tradera-affärer...allt sånt e ju passe´.

Sen e de dax att gå till Jockes skola. Ska ta med PAtrick oxå så han vet vart han ska gå...han va ledig  idag...å han har bara latat sig...tvätten verkar han inte ha tagit hand om, å inte disken heller...e ju bara å plocka ur å så ställa in det lilla som e smutsigt...jaja, jag får väl ta tvätten, men disken får han ta...SUCK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback