scrapsugen

Har så tråkiga foton kvar i högen, eller så lika de jag redan scrappat...eller så är det brist på papper som passar...fast har huuur mkt papper som helst men vill ha massa nya med...länge sen jag shoppade sånt!! MEn har ju heller inte råd att shoppa så jag får helt enkelt ta en paus...fast jag e bra sugen att pyssla lite...gått en scrapbloggrunda just å det e så mkt som inspirerar...synd bara att jag inte har några foton...de ligger å väntar på att bli framkallade å jag väntar på å få ett bra framkallningserbjudande så det inte blir för dyrt!!

Annars...
Var ju fint väder i helgen så har skaffat mig ett lite brunare lager hud, men det blåste rätt bra så stundvis frös man ju nästan till is.
Långpromenad igår 50 minuter, samma långpromenad idag 45 minuter...men det var varmare igår så tog det liiite lugnare, men va bra mkt svettigare oxå. Idag e de rätt disigt å ingen värme som igår...
Haha, när jag gick tilldagis igår hade jag bara linne å jeans, ca 100 meter härifrån möter jag en man i vinterjacka...det hade jag inte klarat!!

Valborg närmar sig oxå, kanske blir landet...det får vi se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback