nyblekt!!

Nope, inte håret...men tänderna...oj, va vita de blev!!! MEn rätt jobbigt å ligga i 2 timmar med en massa grejer i munnen...eller ja...papper å grejjer. Slapp ju gapa själv, hade ju nån grej som höll upp munnen å det var ju tur det...hade inte orkat gapa så länge. Ilade bara lite...ilar lite i nån tand då å då nu men det går över på 3 sekunder..
Men nu kommer 3 jobbiga dagar då...får ju inte dricka eller äta sånt som är färgat...rödbetor å blåbär går ju bort kan man ju lugnt säga...haha. Det får bli fisk fisk å fisk för mig...varierar väl med potatis idag å pasta imorgon typ. Å så yoghurt å mackor istället för kaffe å cigg...huga...kaffe å cigg...det blir svårt!!! Resten skiter jag i med dessa två...ojojoj...
Ska tillbaka next week å bygga på å jämna till lite tänder...
M;åste skriva ej AJJABAJJA-lapp å sätta på kaffeburken!! Kaffe är det första jag gör på morgonen lixom, å man e ju lite yrvaken då. Cigg har jag inga så va har jag för val...
Jo, jag fick ha solkräm oxå...haha, jag trodde hon skojade först men sen tog hon tops å börja smeta på näsan å pannan...man får ju ha en lampa som lyser in i munnen en bra stund å det blev rätt varmt om näsan...

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur mkt får du betala allt som allt? Är fasen sugen ändå...Men du, ypperligt tillfälle att sluta röka nu då?! ;D

Ska försöka ge mig på någon av dina skisser nån dag ;) Är ju bara tråkig hockey på tv så ikväll kanske?!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback