inspiration!!

Ojojoj...här blev jag inspirerad....lite för mkt kanske...vet inte jag ska inspireras av först...kan inte sluta kika...

http://www.pencillines.com/

Idag har jag börjat dagen med att försova mig...råkade ju stänga av klockan istället för att snooza...som tur var låg Patrick å sov så jag väckte han å skicka iväg han med Jocke till dagis.
Själv gjorde jag lite läxor...psykologiläxan är väl i stort sett färdig...lite småsaker kvar bara.
Sen har jag försökt å göra en tidsplan för Fe A'n. Tror det funkar ok...fast ska kolla lite bättre...å speciellt bläddra i boken så man ser om det verkligen går ihop med planen. Vissa kapitel är inte lika lätta som andra så det kanske spricker. Sen så ska jag ju göra lite egna forskningar å redovisa om nån vecka eller två...minns ej.

Sen la jag lite saker iordning i pyssellådan. 4 par nya örhängen gjorde jag helt plötsligt. Rätt less på å göra örhängen...snart ser alla lika ut. Så tänkte väl ev sälja resten av materialet.
Å nu kom det post, samtidigt som tvättmaskinen blev klar så nu ska jag ta hand om det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback