jag har tömt...UPPDATERAD

den ena kameran.
Lite pyssel men har ju inte blivit så mkt sådant sista veckorna. Men jag har faktiskt gjort 2 st IDAG bara så kanske e på gång igen...

Här kommer lite bilder.




De två sista är dagens verk.

Sen blev det hela TVÅ påskkort.

Ja de blev väldigt lika men det var ont om tid och inspiration så det fick bli enkelt.
Sen har Jocke gjort ett eget på dagis
 
De två vita stora prickarna är magneter...de hör inte dit.
Dom har målat gult på alla fingrar å tryckt på papper.

Och lite vanliga bilder


Sen om de är normala bilder får man tycka som man vill.
Han kan inte längre ha toffsar för jag klippte han för en vecka sen.
Jag vet en till som skulle behöva klippa sig!!!
-------------------------------------------------------------------------
Senare.
HAr tömt andra kameran oxå nu å det var proppfullt kan jag lova.
Sportlovet

Fotograf Joacim


Nya skor


Jag


Och nya Joacim


Och så var det en massa fler bilder...men kan ju inte visa ALLA.
Sen var det en mängd olika tapeter jag fotat. Vi ska kanske göra om här hemma så lånade hem några tapetkataloger...tog en del bilder för att minnas helt enkelt...sen vart det visst bilder på andra tapeter med...haha...fotade av bara farten.
Jag ska käka nu så kanske lägger upp några av tapetbilderna sen med...
Dessa 2 valde vi mellan först

men vi har valt bort de nu...den ena e för blank å den andra blir lite plottrig. Nånting mellan kanske?? Och inte så blank. valde mellan fler men lånade inte hem alla katalogerna. Bara 4 stycken.
Sen kommer några andra som vi inte tänkt ut.

Var många som var blanka å det vill vi inte ha. Nu har vi kollat lite på mios tapeter...som oxå finns där vi annars har kollat. Det är ju en djungel av tapeter så man måste nog veta ungefär exakt vad man letar efter...fat det är ändå en djungel för det finns sååååå mycket.

Kommentarer
Postat av: Lindusen

Shit,så söt Jocke är:)Vi får försöka ses snart,länge sen sist.

2008-04-05 @ 00:23:32
Postat av: annah

vilka fina bilder. och kanonfina tapeter allihop! svårt att välja förstår jag

Postat av: Erica

ooooja...å då har vi bara lånat hem 4 kataloger av 100-tals. Ma+pa var till den butiken idag å DÅ förstod hon vad jag menade med djungel...hon trodde jag överdrev men tyckte sen att jag hade "underdrivit"...säger bara HILFE!!

2008-04-05 @ 23:59:02
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: foxy

Gud, vad söta ni är. Jocke kommer bli världens hjärtekrossare som vuxen. Han är så vacker.

2008-04-09 @ 14:22:07
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: Lisbet

Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

Ha en underbar helg

2008-04-11 @ 09:08:47
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: foxy

Slammar du med Sophie? Har en näst sisten till dej :)

2008-04-13 @ 14:49:25
URL: http://www.foxypuma.blogg.no
Postat av: Anemi

Hej Erica! vad mycket du fint du fotat och gjort!! Slammar du nåt längre? Tänkte då jag har ju haft en paus, men tänkte ge mig in i det igen. Tyvärr är slamlagret tomt, och jag kommer ihåg att du brukar ha mycket överloppsslams...så även nu?? :-) Ifall du har lust att skícka ett par isf kan du väl maila mig? Jag skcikar gärna stickers eller andra slamprylar i utbyte! Kram

2008-04-17 @ 11:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback