usch usch usch usch usch...

osv...
Hade först prov på kap 3 i engelska å sen hade vi ett gammalt nationellt prov - listening.
Det gick nog inte så bra. Man tappar ju bort sig medans man skriver en kort notering å missar nästa fråga typ.
Å ibland hör man inte vad dom säger heller...olika dialekter än man är van vid. Och så går det fööööör fort. Kände mig anfådd när det var klart. USCH!!! På onsdag blir det ett till nationellt...å på fredag med. Reading och writing. Inte lika farligt som listening. (och speaking oxå för den delen.)
Nu har jag ont i skallen å ska försöka börja med en book report som ska in om en vecka. Boken läste jag ut igår. Vore ju bra om man kunde få klart den fort så man kan börja på nästa bok direkt.

Nä, nu ska jag ta tag i alla måsten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback