Ä N T L I G E N

Alla nationella test är över...för denna gång.
Hade uppsats på 80 minuter idag...utnyttjade alla minuter å hade bara 2 rader kvar på pappret. HUR det gick har jag ingen aning om. Det är sjukt va mkt man glömmer just då man har prov. Jag gick igenom alla glosor i boken i morse å jag hade max glömt 3 ord per lista å sen på provet minns jag max 3 ord per lista istället...kanske inte fullt så illa men ni fattar....irriterande!!!
Men nu är det över!! Nu är det bara fördjupningsarbetet att göra, läsa ut romanen å göra uppgifter och ett sista prov i engelska på kap 6 å 7. Å så ett föredrag oxå...men först ska jag göra fördjupningsarbetet...det ska in på tisdag tror jag...ojoj, inte mkt tid kvar.

Nu ska jag sätta mig ner å läsa danska, norska, isländska, färöiska...ska ha grupparbeten idag på svenskan så kan ju va bra å ha läst igenom ialla fall.
Igår ringde dagis...Jocke hade varit dålig i magen så jag fick hämta han...PANIK!!! Hörde med Patrick om han kunde va hemma med Jocke idag, han har jobbat "hemma" hela veckan så det fanns ju hopp. Jocke verkar bättre i magen ialla fall men vi hoppade över dagis idag. Han e med PAtrick å jobbar idag. Typiskt att det var just NU!! Idag hade vi sista viktiga provet å man måste ha sjukintyg om man e borta...va ju ren tur att Patrick jobbade på hemmaplan just denna vecka...

Nordiska språk nästa ---------->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback