plugghäst nästa

eller nåt.
VArit på information idag.
Jocke segade till dagis å var jobbig å lämna å då hade jag ju bråttom...
Kom in i aulan å skulle hitta en bra plats...den första jag ser är Jesper...fd granne, fd klasskompis.
Världen e liten. Visste att han flyttat hit men aldrig sett han här...
Allt vär sååå rörigt efter aulan....smockat med folk så vi sket i resten av schemat...rundvandring å enskilda samatl...alltså man fick ställa frågor till lä'rare å vägledare...känner att det kan man göra senare...har ändå inget att fråga om nu...vet knappt vad jag gett mig in på.
Usch, imorgon börjar det på riktigt då.
Har inga böcker ännu...men de e på väg.

Kommentarer
Postat av: Annah

jaha så du ska börja plugga nu? det har ja nog missat hoho. slarvläst senaste bloggarna kanske? hur känns d?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback