jag är sååå trött

idag va de inge roligt å vakna...är så trött.
Kunde inte fatta att det faktiskt var väckarklockan som ringde. Fick för mig att det var Patricks...
Men jag hörde ju hans, när det var vet jag inte men  jag lyckades simna om...ordentligt tydligen.
Så just nu sitter jag här riktigt yrvaken å skriver. Väntar på att kaffet ska bli klart å att Jocke ska vakna.
Vädret idag verkar inte va på topp. Regn. Får se va jag hittar på under inskolningsdagen...går väl en sväng till centrum...men vet inte hur länge...det e ju så litet vårat centrum. Kommer väl antagligen att sätta mig i personalrummet å läsa lite i boken...gå hem känns så dumt...hinner ju knappt hem...elller rättare sagt så hinner jag ju inte påbörja något...
Kan ju ta med en slam annars oxå...får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback