mat på G

Ja, nu så e maten på G hoppas jag.
För 143:e gången i år så satte jag på fel platta.
Hur svårt ska det vara?!?!?
Fisken e inne i ugnen å e färdig om ca 15 minuter, men får väl vänta en stund till eftersom potatisen blev lite sen...pga plattan jag inte satte på. Den e på nu...så snart ska det väl börja koka...om ett tag ialla fall...tycker det tar sån lång tid tills det börjar koka. Sen får vi se hur länge det ska koka. Tar aldrig tid på potatis eftersom det är så olika varje gång...ena gången 15 minuter, andra gången 30 minuter osv...Idag tar det väl 45 minuter då eftersom fisken blir klar mkt fortare. Den hinner säkert kallna innan potatisen e färdig...haha. Det är så typiskt.
Nej, nu ska jag gå å kolla om det börjar hända nåt!! Å se om det finns nåt nyttigt å ha till...sås oxå kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback