Måste ju snart gå..

Ja, Jocke ska hämtas från dagis strax så mer pyssel just nu blir det inte.
Känner mig helt handikappad när jag sitter vid pysselbordet...går ju hur trögt som helst å går inte speciellt bra heller.

Nästa LO får jag nog sitta i år å dar med för att få bra...tänkte nog försöka mig på en skiss då kanske..men måste kolla fotohögen oxå...har lite utskrivet så...jag börjar ju få abstinens från allt...synd bara man inte har nåt riktigt pysselrum, med alla saker på bestämd plats...det är ju så jäkla rörigt i mina kartonger...både det ena å det andra ligger blandat...e ju rätt mkt smågrejjer så...har ialla fall börjat få lite ordning, men lång väg kvar tills man kan öppna en kartong å slippa lyfta ur 700 grejjer som man inte ska ha...bara för att man ska ha just den grejjen nere på botten. Det är inge kul. Ska försöka städa ordentligt där sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback