lööördag


å det ser ut å va soligt ute...eller det ser inte bara ut å vara det det ÄR det oxå.-..när såg man solen senast??

Idag...ja, till och börja med ska jag hoppa in i duschen!! Vart ingen dusch igår...så först det...sen är det akut att handla, men innan ica skulle jag nog vilja ta en sväng på ÖB...
Kanske man kan börja lite med julklapparna oxå...inte för att jag minns vad som står på pappas önskelista som han visade i 30 sekunder men...duschcreme stod det å det hittar man på öb...å handcreme...ja, min pappa använder handcreme...haha...men det är för att han blir uttorkad av alla medeciner han måste proppa i sig...han får tom finnar på äldre dar...han har aldrig haft finnar säger han men så fort han ätit en chokladbit så kommer dom fram...oxå nåt som börjat efter medicinerna...

jaja, sen har jag inte sååå bra koll på julklapparna...men det löser sig nog...har en till Jocke...en "jag kan läsa själv" -bok...

Snackade med en vän/granne igår på fejjan...hon är inte heller helt nöjd med skolan. Vi har fått samma uppfattning...ingen har koll, elller så bryr dom sig inte...alltid en massa "ja, men..." som man får till svar...Och med "koll" så är det många olika saker vi menar...de låter barn vara ute i t-shirt när det är 3 plusgrader, de låter barn vara elaka fast dom egentligen ser, de låter barn vara otrevliga mot andra föräldrar å så ler dom bara å tycker det är gulligt när ett barn svär å säger att en ANNANS förälder är "ja värsta tänkbara"...barn som inte är svenska å inte kan språket så bra FÅR vara elaka...och det får deras föräldrar vara oxå...herre gud...å barn som försvinner från skolans område har dom ingen aning om förän 30min-1 timma senare då barnets förälder ringer å frågar varför barnet inte är i skolan...osv...VILKEN JÄVLA SKITSKOLA!!!! Rektorn går inte å få tag på heller...

Alltså...man kan ju tycka att om nåt är fel, att det är ok om det är nån gång men jag irriterar mig på saker VARJE dag som jag ser, hör eller får uppleva själv...VARJE DAG!!!
Folk kan ju uppfatta mig som världens snällaste människa, å folk försöker ju utnyttja det...men jag e inte dum...antingen så låter jag dom hålla på å tro att de kan utnyttja å så få dom tillbaka det sen, eller så e jag på dåligt humör från början å då exploderar jag direkt...
När jhag blir arg så blir jag ARG med nästan ännu större bokstäver...å vissa har ju lite svårt å ta det...speciellt från en såååå snäll person som dom trott att jag varit...men men...jag säger ifrån om jag måste!! Tyvärr gör ju inte all det...nu verkar vi vara 4 personer från Jockes skola som tycker dåligt om dom å vi 4 VET jag säger ifrån...å alla får vi till svar..."ja, meeeen...bla bla bla..."
Det måste ju vara fler som inte är nöjda...nu är vi 4 st å vi känner alla varandra på ett eller annat sätt, sen känner jag inga fler direkt...bekant med 2-3 till men man har ju inte lust å gå å fråga ut å höra vad dom tycker...dom kanske inte har märkt av nåt, eller som med ena mamman...hennes barn är ju faktiskt ett av problemen...

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen å så ska jag fokusera på solen istället för skolan...

WOW...jag gjorde 3 st LO's igår!! ska försöka få nån lo/kort gjord varje vecka!!! Köper grejjer men blir aldrig av att jag pysslar...så mitt lager e enormt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta att jag har en ny tävling i min blogg!

Du kan vinna ett roligt Ölspel!



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/tavling-nya-olspelet.html



PST!

Glöm inte min andra tävling



http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.

MVH Carolina

2009-11-22 @ 01:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback