favoritbutik

En favoritbutik här i Märsta: Carmen
Dom har så mkt fint!! Köksgrejer, presentgrejer, prydnadssaker, gardiner, kuddar, ramar, tavlor, handdukar, parfym, smink, smycken...osv...Hittade ju kuddar som jag villha!! Perfekta färgerna som matchar mina plädar och min tygtavla här i vardagsrummet...vill ha NU!!


Den turkosa kudden...den är dock från inreda.com.
Men på Carmen har dom liknande i 2 olika lila, beige och turkos...de vill jag ha...de e mkt billigare på carmen dessutom. Sen fanns de i många fler färger!! De e så mjuka å gosiga!

De andra sakerna på bilden är annat jag vill ha...fast skulle jag köpa kuddar skulle det nog bli de på carmen...försöker bara komma på märket så jag kan söka på det...

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var fina kuddar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback