stressoman

jag är verkligen stressoman!!
Redan börjat tänka på lucia-morgon...
Får inte glömma att sätta hemtelefonen på ringning!!
Å jag tänker verkligen inte gå upp så tidigt 2 dagar i rad...icke!!
Tänk om jag glömmer det?? Lär ju inte ens vakna den normala tiden lixom...det vore så typiskt...
Men vi får se...blir klockan över 1 på natten så är det ju frågan om man verkligen ska gå å lägga sig...men det är imorgon det...tänk om jag glömt allt i morgon?!? Man vet ju aldrig...förr hade jag koll på sånt men nu efter jag blivit mamma så har jag blivit virrig på alla sätt man kan tänka sig!!

"om du åker bil i 90 km/h.
Hur långt hinner du åka på en timme??"

Typ såna frågor sitter jag å tänker jättelänge på...haha...hur dum får man bli?!?!? Vart har min realistiska hjärdel tagit vägen? Å vart har minnet tagit vägen??
Ska jag börja plugga...hm...hur tusan ska det gå?? Får hoppa ner till lågstadiet!!

Kommentarer
Postat av: Mikrohanna

Ju mer man tänker på sådana saker, dessto mer konstigt blir det och man kommer på nya saker att fundera över... jag är med sån. Hehe, ja vår hund är rätt busig. Men hon har ALDRIG bitit upp en påse och snott nått förut. Hon var låg hela kvällen igår efter jag sagt till henne och ville se att jag fortfarande tyckte om henne :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback