snAAArt...

...kommer det några NYA layouter...det ligger 4 nya på hög, men har en känsla av att det är fler på lager i kameran. (Redan insatta i album)...jo nu kom jag på, lite dagis/skolfoton på Jocke har jag ju snabbscrappat tidigare...

Har en MÄNGD nya scrapsaker så lite har jag kommit igång, och har verkligen försökt använda gamla saker med men det blir nån enstaka sak/papper, å sen resten nytt...

Annars är det mkt annat, mamma ska ju flytta så har börjat packa, å haft storrensning. Sen har det varit mkt med ägarbyten hit å dit + försäkringsjakt, å blocketförsäljning.

Och Jockes cykel blev stulen så nu har han fått en ny i tidig födelsedagspresent, den kommer INTE att stå ute på nätterna, cyklar han till skolan har vi inget val, men här hemma får vi ta in den även om man håller på att slå ihjäl sig på kvällarna när man glömmer bort att den står i hallen.

Landet har vi knappt hunnit med, va ju ute på midsommar å Patrick har varit där å jobbat vidare med badrumm och förråd, hoppas på att kunna åka ut i mitten av nästa vecka å stanna i slls fsll 1½ vecka, Jocke börjar skolan om nästan en månad, å Patrick jobbar så konstigt å mamma skulle ha semester nu men jobbar ändå, så det är väldigt svårt att planera över huvud taget...

Å så fyller ju Jocke år snart, har inte haft en tanke alls på det så nu får man försöka hitta lite presenter, men jag tror jag fick ihop en bra lista imorse. Har lite lego och cars bilar på lager i garderoben så helt presentlös blir han inte ändå.

Nu börjar magarna kurra här hemma så får ta å börja med maten...eller har vi rester kanske?? Hoppas på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback