uppdatera bloggisch

såg att någon hade uppdaterat sin blogg, å upptäckte sen att många hade gjort det...men inte jag...
Vi har höstlov...inte gjort ett skit typ...varit till arbetsförmedlingen, å gått i märsta c...det går snabbt...va bara in på öb, carmen, bemi och leksaksaffären.

Sen har vi inte gjort nåt vettigt alls. Haft mellismys med harry potter-filmerna...tar den sista idag.

Nu väntar jag på att naglarna ska torka så jag ta färg nr 2nån gång...köpte 2 nya viva la diva på bemi...fick jag egentligen inte men de var ju för fina färger...men de torkar inte snabbt :( TÅLAMOD...

Scrappat lite å har ett dopkort på G...bara lite spets ich insidan kvar. Kom på att jag har gott om tid...dopet är först den 20:e.
Innan är det väl fars dag oxå...
Å imorgon har linda 30-årsfest + inflyttningsfest. Kanske hinner man få ihop nåt till henne med...har 2 presenter klara men känner mig inte färdig ännu...kanske blir det en snabbtripp nån stans ikväll/imorgon.

Annars så har jag organiserat lite med småpysselgrejjerna...
Mkt har man...haha...å Jocke tyckte att jag skulle ta kort...å till och med han ställde upp frivilligt att vara med...men men...jag tyckte inte det var så viktigt att ta kort men han tjatade såååå


Kommentarer
Postat av: Erica

Värsta är väl att jag har massor, å det blir mer å mer...men använder inte liiiiika flitigt...men det är ju fint att titta på oxå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback