shopping dag...

via internet...
1. Personaladministration, Fakta från bokus...till skolan.
2. Halens
3. chapnlle


polotröjor till Jocke...han har bara 2, å den ena är 3 stl för liten så den slutar vid naveln...haha.




så, det var allt...ingen bild på boken dock...men det gör nog inget...haha.

Är annars mer shopping på gång, har lite presentkort att shoppa för...h&m, panduro, bikbok...
Sen blir det väl bio imorgon...Snabba cash!!
Har dessvärre inte läst ut boken, närmar mig mitten av boken så ska försöka hinna läsa så långt som möjligt...e så kul å läsa den för det är ju mkt i hemtrakterna...turebergskolan, malmvägen, s-tuna centrum...sen nämner dom ju märsta oxå lite då å då...

Skolan e ju igång å hade "prov" igår redan...vi fick en bauta uppgift att köra bokföring med...å kjell gick ju runt å kikade då å då...sa om något såg fel ut å så...tillslut gick det ihop...slarvfel som vanligt, miniräknarknas...fick ju fel summa när jag räkna...
Väntar nu hem alla böcker...hade 3 begagnade böcker sen innan så har beställt 2 st som jag ska hämta ut idag å sen beställde jag löneboken idag. å resten har jag fått...blir DYRT!!! å så shoppar man kläder på det oxå...men jag kunde inte låta bli...fast egentligen var det andra kläder jag var ute efter...haha, som vanligt...hittar inte det jag söker men hittar annat istället...som jag oxå behövde men inte lika brådis lixom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shopping är bäst!!!!! :D Det kan man frossa i hur mkt som helst! kram Helena

2010-01-29 @ 11:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback