GÄÄÄSP

Jag är sååå trött. Känns som jag inte sovit ordentligt på flera veckor...å så känns det som om jag skulle ha varit på något tungt träningspass...har jag inte varit på åratal...men kroppen e helt slut å har träningsvärk överallt känns det som.
Idag e jag ledig...det e rest/om-prov på datan idag å jag har ju klarat mina prov så jag behövde inte gå dit alls idag...skönt. Men har massor att göra ändå...ska tvätta, diska, tvätta håret, gå till apoteket, ica å handla ica å hämta paket å så ska jag plugga för det e som vanligt prov snart igen...nästa vecka å sen veckan därpå...så det e lika bra å börja nu. Hade juridikprov igår å det hann jag aldrig öva på riktigt så det gick väl inte så prima kanske. Skulle övat i måndas men hade ju grymmaste huvudvärken då såklart...

Ska ta å kika på vad man kan tänkas göra till middag oxå å se vad som ska handlas...över en vecka sen vi handlade så det är nog endel, men får ta litegrann bara, kan inte bära allt hela vägen hem...haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback