kalkyler hit å dit.

Hette inte inlägget igår nåt med hit å dit oxå...säger jag så ofta eller??

www.worth1000.com
Hungrar ihjäl snart men har fastnat med ett problem...blir tokig på alla siffror just nu.
Ibland e allt så enkelt å ibland krånglar sig allt...
Men jag ska testa en stund till så får vi se...gick ok i skolan. Lyckades lösa allt precis då Kjell skulle gå igenom allt!! Å då känns det ju lite roligare när man gjort rätt.
Men här hemma så e de ju ingen som kommer med lösningarna serverat...så svårt å veta om det blir rätt å sen krånglar man till det ännu mer.

Hungrig var jag oxå...men det får bli en liten fika bara. Snacka om att missbruka koffein när man går i skolan...först frukost, sen e-2 koppar i skolan å sen hemma 1-2 gånger till...ändå känner man sig död.
Maten e framtagen ur frysen ialla fall. Det e nåt jag bara glömt bort hela tiden under 2 veckor, men idag kom jag ihåg...tur det för alla "reserv"-rätter har gått åt de andra 2 veckorna jag glömt ta fram...haha. Å handlarlistan e tom...måste gå igenom alla skåp å inventera!!
"Stängt pga inventering"-skylt ska jag sätta upp på ytterdörren då!!
Jaha, nu va tvätten färdig...måste bara tömma så jag kan hänga upp den nya tvätten å så sätta på lite kaffe kanske...måste få i mig nåt innan jag hämtar Jocke!!

Vilken frisyr å färg ska jag välja??

www.faceinhole.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-08 @ 18:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback