ibland blir man lite less..

på ungen.
Tog väl nån timma å hämta han...hans tröja e borta å han vägrar leta...
"Du får leta..." "Eh, jag kom hit NU för första gången idag...har ingen aning om vart du varit"...bla bla bla...kottar å andra grejjer e viktigare...å när man säger nåt som " du letar VERKLIGEN ordentligt" när han hänger i nån trädgren så skrattar han för det jhag sa var så roligt...man blir ju bara argare än argast ibland. Stackars hans fröknar som får se mig ARG jämt...
Nu e vi hemma men utan tröja...När patrick kommit hem ska jag skicka iväg dom till skolan så får han fortsätta leta!!! Han e så slarvig å lat å blir väldigt otrevlig när man tjatar på han....vad ska man göra??
Min bekymmersrynka har vuxit fast i pannan!!!

HJÄLP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback