dags att fixa naglarna!!

Det lilla som va kvar av det gamla lacket e borta nu å har bara hunnit tillbase coat...nu ska bara färger väljas å sen ska det målas, men det får bli senare det...å det vet vi ju alla att senare kan betyda en helt annan dag när det gäller mig, men ska försöka få det gjort idag.
Tanken var att vi skulle åkt till Maxi å handlat men det blev inte av å nu e de dax att hämta Jocke, sen kanske det får bli maxi ändå, jag vill helst slippa det i helgen...har för mkt inbokat för att kunna klämma in storhandling oxå. Så idag vore ju toppen. Men nån ska ju laga mat oxå, å det brukar jag börja med efter jag hämtat Jocke men handlar vi så lär man ju hungr aihjäl innan!! Men nu e allt förberett så får laga lövbiff med fyllning ändå...Alltid får man vänta...sa till Patrick att vi skulle åka till Maxi vid 13-13.30 typ...å vi har ju kommit långt?!?!? Inte så värst kanske.

Men nu ska Jocke hämtas å sen får vi se hur resten löser sig. Jag e så hungrig nu så...å trött...känner ju inte alls för att laga mat men jag måste ju.

Sen e de prov i infola på fredag...å feB nästa måndag. (ramadan-avslutet=vi e lediga!!) Så söndag måndag å tisdag sitter jag fast i böckerna!!! Med penna miniräknare eller datormus i handen. Öva så ryker!!
Imorgon ska vi fira Mathilda som fyller 20 i veckan. Så imorgon hinner det inte pluggas så mkt. Men på söndag tänkte jag hinna  med lite ialla fall...även om jag inte e hemma så åker böckerna med. Usch, jag gillar inte prov, spelar ingen roll om jag övat supermkt...blir supernervös ändå å blandar ihop grejer...hjärnsläpp på topp är ju ju när man har prov!! Så det blir en intensiv vecka att "se fram emot".

Vart tog Patrick vägen nu då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback