är det Jocke dom pratar om??

http://www.kanalen.org/foraldrar/forum/read.php?f=39&t=81629&a=2

Alltså, det är ju bara pest å pina!!! Man vet verkligen inte vad man ska göra, mna har provat allt å har helt enbkelt slut på ideer...å så har man själv tider att passa å annat viktisgt som ska göras...inte konstigt man e sönderstressad!!!

Hans fröknar verkar ju inte så intresserade heller, finns en som är bra men hon är så sällan med ute tycker jag. Tror hon e lite "chef" för avdelningen å gör mkt pappersfix å sånt. Hon hjälper till å pratar med Jocke när det är nåt...de andra verkar mest handlingsförlamade, de e bara där för att gå emellan slagsmål känns det som...
Tyvärr så är enda morgonen jag hinner prata med dom på fredagar å då har hela deras avdelning morgonmöte å då e det ju fel personal som har hand om barnen. Eftermiddagarna har jag fullt upp med att leta kläder, fruktburk, få ner Jocke från lekställningen eller nåt träd...då e jag så trött å vill bara hem typ, å rätt så irriterad när Jocke gör allt tvärtemot...å sen blir man ännu mer irriterad när man ser fröknarnas söta små leenden...tror dom att jag tycker det e kul å behöva tjata å skrika...?!?! Kanske dom tycker det e kul??

Jaja...man får hoppas trotsen lugnar ner sej snart...han har ju varit i trots nästan ständigt fråm 2½ års ålder...nån vecka som varit lugn bara nån gång...Andra barn verkar ju va i trotsålder i perioder å sen lugna "normala" i perioder...så e de inte här!!! Ganska jobbigt!

Nu måste jag äta nåt innan jag svälter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback