vad har jag att göra??

Alldeles för mkt.

Tvätta
Dammsuga
Baka smartieskakor
Baka makalösa
Torka golv
Laga Mat
Plugga
Ta hand om disken
Dammtorka
Torka av tvättställ
Torka speglar
Handla
Duscha
Tvätta håret
Fixa naglar
Torka bord
Byta dukar
Dammsuga igen
Ev baka kladdkaka
Tvätta vittvätt
Tvätta resten

Det jag strykit är gjort. Ska ta hand om disken nu.
Å så får jag å Jocke gå å handla lite efter han slutar skolan. Mjölet e slut så kan inte baka mera...ska kika en gång till ifall det är mer bakningsprylar som saknas.
Sen hem å laga mat duscha å tvätta håret.
Får dammsuga å baka mera imorgon plus tvätta, å sen på fredag får jag fixa naglar å städa färdigt...sen ska det väl lagas mat de dagarna med, å lär ju bli mer disk å man lär ju svettas ännu mer så duscha lär man ju få göra oxå...men plugga, näör ska det hinnas med?? Fast tror inte det e så mkt just nu. Resten av klassen har ju "prov" idag å vi i måndags så vi har några veckor på oss hoppas jag. Jag är ju med i skolan så det får räcka denna vecka. Sen får man ta itu med skola igen. Först ska jag fylla år om jag överlever...blir ALLTID så mkt att göra när alla ska komma hit å fika ju. Å det e ALLTID jag som får fixa allt...städa å baka...Såååå kul e de ju inte.
Fy va mina naglar ser ut...har kakaosmet under naglarna...försökt ta bort men får inte bort allt...tur jag inte fixat naglarna ännu då...haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback