prov prov prov

På måndag har vi excel prov...kalkyler typ. Hur övar man på det?!?!?
På fredag har vi brev prov i words. Det e mindre krångligt.

Jaja, e lördag å jag e suuuper seg. Det regnar å e grått. Jag har skitit hår så ska hoppa in i duschen snart...fast har ingen lust...sen hämta ut ett paket på ica. Å sen...ja, det e frågan, har ingen lust att sitta här hemma å ruttna ..............................................................
.......................................................................
...............................
Dumma dator...sådär många punkter gjorde INTE jag.

Idag fick man kliva upp riktigt tidigt...6:15 gick jag upp...NÅN JÄVLA GRANNE HAMRADE Å HAMRADE...Då var jag mindre nöjd kan jag tala om. En lördag dessutom...å hade det varit en vardag hade det varit ett par timmar för tidigt ändå...vilka idioter det finns. Va omöjligt å ta reda på vart för det var i betongväggen...kunde varit nån längst upp, eller längst ner...det låter lika mkt...
Kommer ihåg när vi bodde i Sollentuna...på våning 7. grannen ovanför eller en våning till kanske kom ner till oss å trodde vi borrade, hon blev störd när hon pluggade...men det var inte vi...det var frisörsalongen på bottenvåningen!!! Några våningar fel.
Men nu var det tidig morgon, å helg...va tänker folk med?!?
Alkisen som bor snett ovanför brukar tydligen köra nån maskin mitt i nätterna, jag har inte hört det men Sarah som bor mittemot oss har berättat...Våra förra grannar ovanför tappade alltid tunga grejer i golvet, talade i tungor varje morgon, å sprang omkring på hälarna...dygnet runt. Men sen dom flytta så har det lugnat ner sig...men den nya går oxå på hälarna...
Vi har ALDRIG haft nån "normal" granne ovanför. haft 3-4 olika nu.

Jaja, ska dricka upp mitt kaffe å hoppa in i duschen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback