pirripirr


2 paket som väntar på posten...eller ja...posten å posten...det ena liggerf å väntar på ica och det andra på presentklippet.
Scrapsaker och nagelsaker, sen väntas ett till scrappaket...men det betalades idag så det kommer väl i nästa vecka!!

Idag har jag å Jocke varit med min pappa å min farmor. Fikat lite å Jocke hade högläsning för farmor...jag å pappa fick inte va med för vi störde så mkt tydligen...haha.

Vi bestämde att Jocke får va hos farmor...(hans gammelfarmor) nån dag då jag å pappa handlar julklappar...vi brukar ju ta en sån dag i december så då kan dom läsa sagor för varandra ifred...

Kanske man hinner scrappa lite idag :)
HAr annars försökt lite med digital scrapbooking men det blir inte så snyggt...


Dessa grejer har jag laddat ner så det är ju helt gratis. Tänker nog inte köpa några digital-grejer...har rätt mkt gratis-grejer å jag antar att det finns miljarder grejer till om man letar ordentligt. SÅ jag håller mig till riktig scrapbooking...mkt roligare. MEn digotal kan man ju roa sig med då å då...man slipper ju städa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback