mer parfym att vinna!!

En av mina stora favoriter...

Hos
SANDI finner du denna tävling!!

Fyller ju år snart så vore ju trevligt å vinna nåt sånt här trevligt.

Vilka snygga naglar förresten på bilden...måste fixa naglarna snart igen...lacket börjar trilla av...osnyggt eller osnyggt?!?
För ett par veckor sen såg dom ut så här...de har inte torkat här ännu så har inte hunnit ta bort sånt som hamnat utanför...men jag lyckas ju ALLTID komma åt nånstans så naglarna blir halvt förstörda så tog kort direkt istället. haha...

Å nu har de nån ljusgul färg (som snarare är lite vit) å vit guldglittrigt längst ut...Frågan är vad det blir nästa gång...har ett superglittrigt rött som jag e sugen på...på tippen...men vilken färg å ha till?? Men det får bli om nån vecka, ska väl baka lite kakor i veckan å sånt så naglarna får fixas efter det.
Nåt jag vill ha e ju sånt där löst glitter...det blir oftast snyggare än nagellack!!! Om nån får för sig å köpa present eller nåt...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback