jaha, här sitter jag å gör...

Det jag inte ska...jag har massor att göra...tvätta, dammsuga, baka, laga mat, plugga...osv.
Fyller visst år imorgon...hade jag glömt...var Linda som påminde mig på lektionen idag...haha..."du fyller väl år imorgon??" "va?! Gör jag...?" Å folk undrar vad jag önskar mig...hm...ny kamera typ...

Usch, idag började vi med kontering...fast det kändes inte för jobbigt...men jag minns sä väl förra året...jag fattade ingenting alls. MEn nu gick det ändå hyffsat...men det e klurigt å hålla reda på vad som ökar/minskar i debet/kredit. Det är ju inte alltid det är ökning på samma sida...å sen när man tänker så blir det ändå inte logiskt...men när man tänker lite till så bliur det det men inte sen när man ska förklara det hela...rörigt i skallen är det!!!

Ska ta å köra en tvätt nu å kolla lite recept tror jag...mat har jag ingen anoing om vad vi ska göra...rota i frysen lite...men fisk kan nog va en bra ide för det tror jag att vi har å jag hoppas vi har ätbar potatis...annars har jag nog bulgur å annat i reserv.

Sitter dessutom å försöker få denna man att gissa fel...men det e SVÅRT!!!
http://en.akinator.com/#

Har provat med Jimmy Cliff, Robyn, Pink, Kungen, Alexander skarsgård, Mikael Persbrandt...mfl. HAn har fixat alla utom Jimmy Cliff...men det var väl för att jag själv inte kunde svara på frågorna...men han va med i listan på tänkbara...så på rätt väg var det...Sjukt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback