hemska prov

usch å fy!!
Hade prov igår. Excel-prov, kalkylering. Det gick inte alls. Kändes som allt jag kunde tidigare bara va bortb låst å sen själva excel-funktionerna...nä de funkade INTE alls...omprov nästa?!?

Haha, Linda körde hem mig för en stund sedan, när jag skulle kliva ur bilen så hann jag öppna dörren, å sen såg jag nåt otäckt...en stooor spindel...vi båda har ju spindelfobi så ni kan ju tänka er hur det såg ut och lät. (Hon ville ju inte åka iväg med bilen å veta att spindeln e kvar...) Börja rota i bakluckan efter nåt å peta bort den med å Linda gav mig nåt verktyg som vägde satan...tänkte att det inte va nån bra ide om hon vill ha en hel bil...dom har ju precis lagat den...haha. vi hittade en pinne sen...smal å dubbelt så lång å jag fick äran att peta...men spindeln va en segis...gick å gömde sig bakom handtaget å hade värsta greppetmen fick loss den tillslut...sen försvann den under bilen...ÄCKEL!!!
Ko en farbror förbi oxå...haha, "har ni fått in ett äckel i bilen?" haha...fast han fattade väl redan innan vad det var...

Nä, nu e mitt kaffe klart å jag ska sätta mig å kontera lite...tråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback