bor i böckerna

Jo...sittit med näsan i böckerna å miniräknare i handen...från 8.15-14.30 typ...snacka om att va slut i skallen.

Hade tänkt öva lite excel men nu orkar jag inte...tog fram boken men internet försvann å så skulle jag starta om datorn men inget hände...men nu funkar det igen...inte för att jag behöver internet till excel men...ändå...man vill ju kolla att allt funkar.

Idag så började dagen med SNÖ. Fick en chock när jag gick upp å såg att de snöa...trodde det va regn men tyckte det va konstigt att jag såg regndropparna så väl i mörkret...å det var ju inte regndroppar inte...
När det senare hade slutat snöa så stormade det isvindar typ...så jag väljer nog blötsnö hellre...man slapp frysa då ialla fall...

Annars...ja skola å skola typ...hinner inget annat å orkar inget annat..om jag nu skulle hinna.

Får se om det blir kameratömning snart, visa va jag fick i bd-present å så...å annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback